Welcome..

I wish to thank those who try to lurk my profile. Your support and comments much appreciated. Lets share ideas together. Let us blogging. hahaha (big laugh). Love you. <3 <3

Saturday 16 June 2012

Family Sencetra Outing

Hari ni sgt memenatkan..
tengs to Sencetra especially Cantik(rasya), Sai, Ieya, Farah, Capik, Kirin...
rindu nk kuar lg..
pasni g Gathering Sencetra lak..haha..
wlaupun Wawan blur2, dgn tapak kasut nk tercabut... 
ni mesti sebab kasut tu excited sgt...
n at the end of our day, 
I bought new a pair of shoes..
walaupun x sempat nk makn kat Soul Garden..
Pizza Hut pun jadi la...
Kenyang walaupun Wawan x lyn Pizza sgt.,..
Anyway... I enjoy with u guys..
n tengs for this day cuz I spent a lot of money to buy things n pay the bill...

Lol..
Dari kiri : Me, Ieya, Capik, Asif, Farah

p/s: sorry kirin, cantik, n sai... tu la sape sowh dtg lmbat...