Welcome..

I wish to thank those who try to lurk my profile. Your support and comments much appreciated. Lets share ideas together. Let us blogging. hahaha (big laugh). Love you. <3 <3

Monday, 28 November 2011

Pengalaman Kerja di KFC (*cara baca mcm doraemon)

mari rapatkan bijik mate anda dpn blog ak nih...
sory la..lame x update..
x dek mase
x dek ayat nk tulis...
kuikui
yang penting ak ad blog...
KAU ADE??!!!

mase sem break hari tu ak menyambung pekerjaan ak di KFC..
JOM!!!
Ha!!!nampak x bwh ni...
sume VOUGE
Tapi......
sorang je yang terlebih sesangat VOUGE nye tuh
pandai2 lah teke...


Perhimpunan rakyat KFC...amik gambar sesame..
tp x lah sume...
nnti x muat frame
nnti kecik je muka ak nnti
posing nak yang maut je!!!
HAHAHA
 Hok ni lak
ermm...
tok sah ckp la..
DIVA sgt dyeorg ni...
x phm ak..
boleh kate pengganti TIGA SUARa
*mane lah tau kan...(Ikin,Ani,Farahin)
-in sumenye
 Haaaa..
yang ni lak
Manager yang ak sayang..
malangnye....
korang nak tau kan...
TADA!!!!
dye dah berhenti....
*sob..(T.T)
Rindunye...
 Yang ni lak...
KEH KEH KEH....
Kak Ikin a.k.a Ikan....
hahaha...
bersedia..
alien nk serang...
akk ni sempoi...
dah la comel....
tp.....
already taken by Tunang Ku Sayang...
hahaha
sory kak ikin
 Hok ni yang x leh belah sikit...
selalu cari pasal ngn ak...
'Vouge' sgt...
mane nak kalah kalau bertekak...
Feera(Arif) nanti gaduh lg eah...
 nampak akk ni...
nama dye Dian...
comel+garang kan...
nampak x??
memang la x nmpak...ak je yang nmpak
I like ur Eyes Shadow...
 Yang ni Nikman...
Abg Nikman...
Abg ke??
tak nak ak marah kau lagi...sian kau...
nampak x jahatnye ak...
marAH org tua
dye ni bagus kerja 
dah la rajin...baik...
Sape nak masuk jarum???
Hahah..
sory Nikman
Yang kabur2 ni Azhan namenye...
malu konon...
kau igt ak nk amik gmbar kau..
hahaha 
 Ni pulak..
x berhenti gelak dye..
Hani name nye...
Sweetnye...
*tangan di dada mata ke atas
Jgn marah OHP(Oh! Hani Pure)
OMG!!1(Oh Mak Geli)

 Yang ni Fizi...
nk panggil G je...
name pun nak Glamour....
klu nk raya nnti tempah la kerepek kat dye...
upsss....sory Fizi...
 Kak Sara...
rindunye..
dah la baik....
comel...
Kenapa la berhenti...
berapa hari je keje nagn akk....
sedey...
xpe..nnti jumpa ye....Abg Buncit(Ejat) kan ad...
 yang ni lak....
ish..
x kn ak nk gtau gak...
tp kene g tau
kot2 la korang rabun ke...
ha...
Ni kek...yang tertulis "Hari Makan Kek Se-Kepsi"
enjoy giler pas closing...hahaha
kesudahnnya dpt la gmbar kat ats sana tuh..

*sampai sini je....nnti klu ad entry...ak gtau korang..hahaha
Best kawan ngn korang...Jumpa Lg Krimas...HOHOHO

Sunday, 13 November 2011

Nah..Jwpn Yang KoRang nak Sangt..!!!

mIrA kau Ni memang suke ye nak susah kan ak...
mende ni...
ak bz le...
ak bako lappy aku bru tau
xyh ko nk tag irg lagi..hahahah

Nak sgt kan...
Soalan MAUT yang kau tujukn tuh akn ku jwb skrg:
1) Apa yang korang tengah buat selain dari selesaikan tag ni?
2) Sila upload gambar yang terakhir korang tengok. Kenapa korang perlu tengok gambar tu?
3) Bagitahu perangai sebenar korang. Yang korang rasa orang lain takde.
4) Apa kelebihan dan kekurangan handphone "Nokia yang ayam ayam" dan Blueberry CSL?
5) Benda yang paling sweet si kekasih hati pernah buat dekat korang?
6) Dekat bilik ada tampal tampal gambar tak? Kalau ada kenapa letak gambar tu? Dan kalau takde, kenapa taknak buat?
7) Kalau korang jadi artis , artis perempuan/lelaki mana yang korang nak jadikan isteri/suami?
8) Barang pemberian siapa yang korang simpan sampai sekarang? Barang apa? dan kenapa simpan?
9) Yellow or Green?
10) Style korang merajuk masa kecik kecik.
11) Perasaan korang bila dapat tag ni?

1. kau igt ak ad mase ke nk selesaikan tag nih..ak bz doe...bnyk koje...KFC tu...mane ad cashier...tp yang paling utama ak nk terajang kau la...KEJAMNYA!!!!!

2.x dek gambar2 ni.,..x dek maknenya ak nk snap snop sane sini..next post la gmbar baru..n ak syg dyeorg...tunggu je la..hahha

3.perangai ak.. ak akn rapat ngn org yang ak berkenan cara dyeorg kwn ngan ak...n ak akn syg dyeorg n x kn lupakn dyeorg...ak suka org yang suka bergurau ngn ak walaupun ak akn touching...lg2 ngan kwn se-KFC...bez...rindu dyeorg ble ak smbung belajar nnti..sekali ak syg kat org ak syg smpai bile2 x kira laki ke perempuan...n ak akn pandang dye diam2..hahahha..ni sbb ak nk rapt ngn dyeorg...hahhha..n ak ni jenis x kesah pasal bnda yang ak nk buat..lbh2 lagi time keje..

4.Mira..pelik la soklan kau...memang la kau nmpk ak pakai henset tuh....kannnn...mintak maaf no comment...tetttttttt

5.no comment...tettttt

6.x dek maknenye ak nk tampal2 nih...bilik ak dah jd store x dek maknenye ak nk tampal2 nih...

7.orang yang sygkan ak le....x kesah..jodoh,... kannnnnn klu boleh yang direstui

8.x dek maknenye...so far...x dek..klu ad pun kwn bg..n ak akn simpan dan x guna2 kecuali bantal..hahah

9.green...cuz make me calm...kuning tuh 'clean' sgt..kannnn

10. dah lupa...OMG(oh mak gedik) kowt

11.kau igt ak nak.....

THE END

Oleh kerana ak ni baik sgt...x nk lah tag org...n kau igt ak tau ke cara nk tag org hahh